:-/

Det er en forvirrende tid for meg, dette. Jeg har masse sjefer og spioner og føler meg fjern. Det er vanskelig å få fram ordene. Jeg føler at jeg er fanget inni meg selv. Jeg vet ikke hva som skjer og hva som er drøm/tanker og hva som er mine egne tanker og hva som er sjefene som putter i hodet på meg. Jeg snakker nesten ikke, og holder meg for meg selv, men egentlig føler jeg for en stor klem. Jeg er redd de som går bak ryggen min skal knekke nakken på meg og jeg er redd jeg blir overvåket i alle kameraer. Det gjør det vankelig å ta bussen og å gå i butikker.

Hva spiseforstyrrelsen angår så er det vanskelig på det området også, om ikke så vankelig som det er i perioder. Jeg overspiser uten å kaste opp, fordi jeg trenger overspisingen men unngår å kaste opp så jeg legge fort på meg, og det er mer enn kjipt, men jeg vet ikek hva jeg skal gjøre. jeg prøver å unngå å overspise, men plutselig har det liksom bare skjedd. Jeg gleder meg til å flytte for meg selv etter nyttår så jeg kan lage min egen mat og ikek trenger å kjøpe inn emer enn jeg trenger der og da.

Jeg har fortsatt utgang og får ikke konsekvenser om jeg gjør noe «galt» og det er bra, tror jeg. Jeg vet ikke helt va jeg trenger nå.  I morgen skal jeg overnatte for første gang i leiligheten min. Jeg gleder meg ikke. Jeg gruer meg fordi jeg skal ha tanten og onkelen min med meg og jeg gruer meg til å måtte være sosial nesten et døgn.

Jeg har det vanskelig nå.

4 tanker på “:-/

Legg igjen en kommentar

